در صورتی که شما قبلا ثبت نام کرده اید وارد شوید

آدرس ایمیل :
رمز عبور :


ثبت نام در سایت
نام کاربری و یا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
پیام جدیدی موجود نیست .


بهترین میان وعده‌های قبل از تمرین چیست


بهترین میان وعده‌های قبل از تمرین چیست

بدن برای عضله سازی و ریکاوری، نه فقط در طول یک جلسه‌ی یک ساعته در باشگاه، بلکه در ۲۴ ساعت شبانه روز در حال فعالیت است. خوشبختانه، میان وعده‌های به موقع، می‌توانند سوخت مورد نیاز بدن برای عضله سازی، چربی سوزی و ریکاوری به بهترین شکل ممکن را فراهم کنند.

۱. پارفیت ماست

روی ۱/۴ فنجان ماست بدون چربی، ۱/۲ فنجان غلات کامل صبحانه و نصف فنجان توت فرنگی تازه بریزید.

۲. اسموتی پروتئین

یک اسکوپ پودر پروتئین وی وانیلی را با یک فنجان آب پرتقال و یک فنجان یخ مخلوط کنید. مربی و کارشناس تناسب اندام JCDFitness این کار را انجام می‌دهد.

۳. شیک نارگیل

۱ اسکوپ پروتئین وی شکلاتی را با ۲ قاشق چایخوری روغن نارگیل فوق بکر مخلوط کنید. بنیانگذار Girls Gone Strong co یعنی JenComasKeck دوست دار این میان وعده است.

۴. شیک استار بافس

به یک اسنک مقوی قبل از تمرین نیاز دارید؟ سردبیر بخش تناسب اندام Greatist پیشنهاد می‌کند که ۱ فنجان قهوه سرد را با ۱ اسکوپ پروتئین وی شکلاتی مخلوط کنید.

۵. جو دوسر تزئین شده

این میان وعده‌ای سرشار از کربوهیدرات است. روی نصف فنجان جوی دوسر خرد شده، ۱ قاشق غذاخوری میوه‌ی خشک و ۱ قاشق غذاخوری خلال بادام قرار دهید.

۶. شیک میوه ای

۱ اسکوپ پروتئین وی با طعم مورد علاقه‌تان را با نصف فنجان یخ و ۱ فنجان توت یخ زده مخلوط کنید. مربی تمرینات قدرتی.Roglaw این شیک را پیشنهاد می‌کند.

              
  • معینی پور

    1395/07/19 15:06

    0
    0

    بسیار مفید و عالی ممنون. فقط میشه راجع به مکمل و پروتوین ها هم مطلب بزارین